نارسایی کلیه با کراتینین 670: طب چینی می تواند درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با کراتینین 670: طب چینی می تواند درمان

گفته شده است که طب چینی دارای یک اثر خوب در درمان نارسایی کلیه، که آیا بهتر به دیالیز است؟ چگونه می توان او را درمان نارسایی کلیه، زمانی که سطح کراتینین را افزایش می دهد به 670؟

طب چینی است بهتر از دیالیز است؟

به طور کلی، بیماران با سطوح بالای کراتینین آنها باید دیالیز تحت برای از بین بردن نشانه های خود را. اما برای بیماری که می تواند دیالیز دریافت نمی کند، و یا نمی خواهند به دیالیز، طب چینی می تواند یک انتخاب خوب برای آنها.

چگونه طب چینی می تواند بیماری کلیه با کراتینین 670 را درمان کنم؟

در واقع، طب چینی می تواند سطح کراتینین را کاهش دهد، عملکرد کلیه را بهبود بخشید.

طب چینی، که من ذکر شد، تنها به درمان در هر، یک سری از درمان بر اساس طب سنتی چینی گیاهی اشاره نمی کند. این روش ها در طول درمان از هم جدا نیست، آنها با هم کار خواهد کرد برای رسیدن به بهترین اثر درمانی.

معروف ترین درمان - هفت درمان، آنها - دوچرخه سواری درمانی، حمام کامل، درمان خوراکی از طب چینی، سوپ چینی دارویی، حمام پا پزشکی، فتیلهگذاری درمان و درمان کمپرس گرم. هر کدام از این روش های درمانی دارای ویژگی های خاص خود را، به طوری که در طول درمان دکتر یک انواع درمان برای بیمار را سازماندهی کنند. اما بدون توجه به آنچه درمان به دکتر را برای شما، هدف نهایی - به شما یک پیش آگهی خوب است.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب چینی و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز، شما می توانید به ما یک ایمیل ارسال Asya.yue@mail.ru و یا رفتن مستقیم دکتر ما در WhatsApp / وایبر +8613292893707، ما بهترین های ما برای کمک به شما.





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: